WŁADZA
§ Para Alpha – Najwyższa władza w stadzie
§ Para Betha – Prawe łapy
§ Para Gamma – Doradcy
§ Para Deltha – Doradcy
STRAŻ
** Obrońcy Władz – Są odpowiedzialni za bezpieczeństwo
wybranych osób.
***Dowódca Straży – Zna doskonale topografię terenów
Stada, szkoli podopiecznych, nadaje zadania (kto kiedy przejmuje wartę oraz kto
kogo, w razie niebezpieczeństwa ma bronić)
*Stróże – Pełnią rolę obserwacyjną w dzień i w nocy
(zamiast czujek) w czasie pokoju i obrony w czasie zagrożenia, ale tylko Polanę
i okolicę - nie chodzi w koło, tylko trzyma się wyznaczonego niewielkiego
obszaru.
*Zwiadowcy – osoba dokonująca obserwacji przede wszystkim
całego terenu Stada oraz informująca o efektach przełożonemu. W odróżnieniu od
Stróży ma wyznaczony większy obszar, bliżej granic terenów Stada i wędruje
sobie. W czasie pokoju jest pod władzą Dowódcy Straży/Prawej łapy/Strażnika (wtedy
obserwuje tylko tereny Stada). W czasie wypraw i wojny część Zwiadowców zostaje
"oddana" w łapy Dowódcy Wojowników i wtedy na wyprawie, zgodnie z
zaleceniami Dowódcy idą na przód w celu wcześniejszego wykrycia
niebezpieczeństwa.
MEDYCYNA
***Szaman - doświadczony medyk, znający wszelkie
tajemnice ciał istot żywych i wspomagający się w niesieniu pomocy o wyjątkowe i
wyszukane sposoby leczenia
*Medycy - osoby leczące i niosące pomoc w klasyczny i podstawowy sposób
***Alchemik - doświadczony zielarz, znający wszelkie możliwe rośliny, posiada wyjątkową wiedzę odnośnie łączenia wszelkiej ilości i rodzaju roślin.
*Zielarze - osoby znające się na kwiatach, korzeniach, pyłkach, liściach itp. oraz podstawowym ich łączeniu.
*Medycy - osoby leczące i niosące pomoc w klasyczny i podstawowy sposób
***Alchemik - doświadczony zielarz, znający wszelkie możliwe rośliny, posiada wyjątkową wiedzę odnośnie łączenia wszelkiej ilości i rodzaju roślin.
*Zielarze - osoby znające się na kwiatach, korzeniach, pyłkach, liściach itp. oraz podstawowym ich łączeniu.
WALKA
***Dowódca Wojowników - szkoli podopiecznych, organizuje
wyprawy oraz oddziały w razie niebezpieczeństwa.
*Wojownicy - wyuczony do walki "wręcz", przyjmowania ciosów wroga na siebie oraz odwracania ich uwagi.
*Mordercy - osoby specjalizujące się w zabijaniu, posiadające podstawowe znajomości słabych punktów ciała wroga. Nie posiadają perfekcyjnej zdolności do zabijania z ukrycia, walczą głównie grupowo.
*Skrytobójcy - osoba, która poznała słabe punkty zwierzęcego ciała, a wyuczoną zdolność do zabijania z ukrycia może dodatkowo wykorzystywać. O tym, kto jest Skrytobójcą wie tylko Alfa Stada, Dowódca Wojowników i on sam. Skrytobójca wykonuje specjalne zadania nadane przez Alfę lub Dowódcę Wojowników.
*Wojownicy - wyuczony do walki "wręcz", przyjmowania ciosów wroga na siebie oraz odwracania ich uwagi.
*Mordercy - osoby specjalizujące się w zabijaniu, posiadające podstawowe znajomości słabych punktów ciała wroga. Nie posiadają perfekcyjnej zdolności do zabijania z ukrycia, walczą głównie grupowo.
*Skrytobójcy - osoba, która poznała słabe punkty zwierzęcego ciała, a wyuczoną zdolność do zabijania z ukrycia może dodatkowo wykorzystywać. O tym, kto jest Skrytobójcą wie tylko Alfa Stada, Dowódca Wojowników i on sam. Skrytobójca wykonuje specjalne zadania nadane przez Alfę lub Dowódcę Wojowników.
***Główny Myśliwy - osoba dowodząca, znająca topografię Stada oraz części poza jego granicami, orientująca się, gdzie przebywają i gromadzą się poszczególne zwierzęta. Szkoli podopiecznych i organizuje polowania.
*Myśliwi - osoba udająca się na polowania w celu dostarczenia pożywienia Stadu. Polują głównie grupowo. Są szybcy i zręczni dlatego nadają się do polowań na płochliwe stworzenia. Nie specjalizują się w zabijaniu groźnych zwierząt jak niedźwiedzie, wilki itp. - tym zajmują się oddziały Wojowników i Morderców/Zabójców.
PROTEKCJA
***Dowódca Wsparcia Stadnego - osoba koordynująca pracę
podopiecznych
*Opiekunowie Szczeniąt - zadaniem opiekunów jest pilnowanie i ewentualne poszukiwanie szczeniąt oraz zapewnienie im rozrywki.
*Nauczyciele Szczeniąt - zadaniem nauczycieli jest przyswojenie podstawowej wiedzy szczeniętom.
*Opiekunowie Szczeniąt - zadaniem opiekunów jest pilnowanie i ewentualne poszukiwanie szczeniąt oraz zapewnienie im rozrywki.
*Nauczyciele Szczeniąt - zadaniem nauczycieli jest przyswojenie podstawowej wiedzy szczeniętom.
MAGIA
***Najwyższy Mag - szkoli podopiecznych oraz pilnuje, by
innym przypadkowo nie zrobili krzywdy
*Magowie - osoby obdarzone nadprzyrodzoną mocą o różnym charakterze.
*Magowie - osoby obdarzone nadprzyrodzoną mocą o różnym charakterze.
** Prawa łapa – Kwalifikacje podobne do dowódcy, doradza
i zastępuje w razie nieobecności.
Rekruci – Osoby szkolone. Niekoniecznie nieposiadające
żadnej wiedzy na temat, jednakże są one zmuszone przejść pierwotne szkolenie,
nim uzyskają wyższe stanowisko. Są pod absolutnym zwierzchnictwem dowódców.
Kapłani - osoba upoważniona do łączenia par w małżeństwa.
Przewodnicy - osoba znająca topografię Stada oraz
oprowadzająca nowych po jego terenach .
Kartografowie - osoba tworząca mapy.
Odkrywcy - osoba chętnie wyruszająca poza granice Stada w celu odszukiwania ciekawych miejsc.
PROBLEMATYKA
Medyk a Zielarz?
Medyk to osoba znająca się na pierwszej pomocy (rany, złamania, reanimacja, sprawdzanie funkcji życiowych, ewentualne odkażanie). Zielarz to osoba wykorzystująca wiedzę o roślinach do tworzenia drobnych mikstur np. do odkażania, szybszego gojenia się ran, zwalczania problemów z bezsennością i bólami itp., a także robią dobre zupki i substancje zapachowe - perfumy czy coś...)
Morderca a Wojownik?
Wojownik specjalizuje się w walce "w ręcz", ma odpowiednią budowę ciała do przyjmowania obrażeń, a więc ściąga na siebie groźniejszych wrogów, podczas gdy Obrońcy zajmują się słabszymi sztukami. Morderca/Zabójca ze względu na budowę ciała (czy też ze względu na brak takiego wyszkolenia), nie nadaje się do walki "wręcz", za to poznał podstawowe słabe punkty ciała wroga i potrafi go szybko i precyzyjnie zabić. Obie grupy mogą ze sobą idealnie współpracować (wojownik odwraca uwagę, morderca/zabójca zabija), dlatego też mają wspólnego Dowódcę.
Kartografowie - osoba tworząca mapy.
Odkrywcy - osoba chętnie wyruszająca poza granice Stada w celu odszukiwania ciekawych miejsc.
PROBLEMATYKA
Medyk a Zielarz?
Medyk to osoba znająca się na pierwszej pomocy (rany, złamania, reanimacja, sprawdzanie funkcji życiowych, ewentualne odkażanie). Zielarz to osoba wykorzystująca wiedzę o roślinach do tworzenia drobnych mikstur np. do odkażania, szybszego gojenia się ran, zwalczania problemów z bezsennością i bólami itp., a także robią dobre zupki i substancje zapachowe - perfumy czy coś...)
Morderca a Wojownik?
Wojownik specjalizuje się w walce "w ręcz", ma odpowiednią budowę ciała do przyjmowania obrażeń, a więc ściąga na siebie groźniejszych wrogów, podczas gdy Obrońcy zajmują się słabszymi sztukami. Morderca/Zabójca ze względu na budowę ciała (czy też ze względu na brak takiego wyszkolenia), nie nadaje się do walki "wręcz", za to poznał podstawowe słabe punkty ciała wroga i potrafi go szybko i precyzyjnie zabić. Obie grupy mogą ze sobą idealnie współpracować (wojownik odwraca uwagę, morderca/zabójca zabija), dlatego też mają wspólnego Dowódcę.
O tak idealnie *wyszczerz* Wszystko jest uporządkowane i jasne. Piękna robota ^^
OdpowiedzUsuńA i mam takie pytanie skoro "O tym, kto jest Skrytobójcą wie tylko Alfa Stada, Dowódca Wojowników i on sam." to czy powinien być on wypisany w hierarchi?Moim zdaniem to się trochę gryzie ;)
OdpowiedzUsuńTu trzeba odróżnić to, co wiesz Ty jako Ty z rl, a to, co wie Tasha z rpg :) W rpg nikt nie poinformuje innych osób o tym, kto jest Skrytobójcą :)
OdpowiedzUsuńŚwietna robota Shadow. Musiałeś się pewni nieźle napracować. :)
OdpowiedzUsuńW końcu wszystko objaśnione co i jak. Człowiek przynajmniej nie gubi się z tym wszystkim.
OdpowiedzUsuńNo dobra robota , ja lubie się włuczyć , bić i polować .
OdpowiedzUsuńBrakuje tylko Komedianta ale to nie teatr .