wtorek, 8 maja 2018

Reaktywacja SPS!


Cześć, z tej strony Kira, znana wam bardziej jako Himmel. Otóż przypadł mi zaszczyt powitania was w nieco odświeżonym STADZIE PSICH SERC!
Nie sądziłam, że cokolwiek uda nam się zrobić, skoro aktywność pod wrzucanymi przeze mnie postami na FB oraz na discordzie znacznie spadła. Mimo to jest! Wszystkie podstawowe zakładki są na swoim miejscu, jednak niektóre z nich (te mniej potrzebne, typu "tereny", czy nawet planowane "dla autorów", gdzie będą różne duperelki) wymagają napisania, czy też dopieszczenia, więc liczę na waszą pomoc!
Chciałabym podziękować każdemu z osobna, że nadal są chętni do tworzenia naszego bloga, jednak zajęłoby mi to zbyt dużo czasu, milion razy bym się rozkleiła i... sami wiecie.

Cieszmy się, bawmy w kolejnej
(i mam nadzieję, że nie ostatniej)

REAKTYWACJI SPS! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz